Далеко не усім магазинам потрібні великі торгові площі. Кожен метр площі має свою вартість, тому мобільні торгові точки(торгові острівці), що окремо стоять, – це досить актуальний вид торгівлі. Є переваги і недоліки торгових острівців.
Переваги:
Недоліки:
Для якого бізнесу більше підійде формат торгових острівців? Торгівля парфюмерією, фреш-бары, фаст-фуд, нейл-бари, шкіргалантерея, аксесуари до телефонів.
Варіанти виконання, матеріали і ціни торгових острівців різні:
Кращий варіант в плані ціна – якість. Виконання торгових острівців з пластика і АКП(алюмінієві композитні панелі). Зазвичай він використовується для обробки видимих частин для покупця. Також фасадні елементи оформляються акрилом. Звичайно, це веде до дорожчання проекту, але це не буде критично на тлі ефектнішого виду. У пластиків і АКП ширша гамма кольору і фактур, що дає можливість “здорожити” зовнішній вигляд Вашої торгової точки.
Плюси:
Мінус:
Дорогий і красивий варіант. Використання матеріалу МДФ фарбованого. В даному випадку вибір і дизайн торгових острівців може бути обмежений лише уявою замовника і дизайнера. Використання МДФ у виробництві мобільної торгової точки дозволяє добитися найкращого ефекту, а також монолітності конструкції без стиків на кутах.
Плюси:
Мінуси:
Ви хочете, щоб ми прорахували Вам торговий острів? Замовте зворотний дзвінок або подзвоніть нам по телефонах, вказаних нижче.