Торгові острівці

Тогргові острівці

Далеко не усім магазинам потрібні великі торгові площі. Кожен метр площі має свою вартість, тому мобільні торгові точки(торгові острівці), що окремо стоять, – це досить актуальний вид торгівлі. Є переваги і недоліки торгових острівців.

Переваги:

  • Витрати на виробництво торгових острівців значно менше, ніж на оформлення і відкриття повноцінного магазину.
  • Торгові острівці зазвичай знаходяться в ТЦ, або на перетині великих купівельних потоків, що забезпечує постійний попит вашого товару або послуг.
  • Співвідношення орендної ставки до займаної площі набагато вигідніше, ніж у повноцінного магазину.
Торговые островки
Happy Burger

Недоліки:

  • Відсутність складського приміщення.
  • Зважаючи на певні обмеження по габаритах, неможливість продажу більшого асортименту.

Для якого бізнесу більше підійде формат торгових острівців? Торгівля парфюмерією, фреш-бары, фаст-фуд, нейл-бари, шкіргалантерея, аксесуари до телефонів.

Варіанти виконання, матеріали і ціни торгових острівців різні:

Самі бюджетні: торгові острівці з недорогих матеріалів.

Плюси:

  • Не дорого
  • Термін виробництва коротший.

Мінуси:

  • Практично неможливе виконання елементів радіусів.
  • Скромний зовнішній вигляд.
  • Колірна гамма і фактура обумовлені асортиментів виробника

Кращий варіант в плані ціна – якість. Виконання торгових острівців з пластика і АКП(алюмінієві композитні панелі). Зазвичай він використовується для обробки видимих частин для покупця. Також фасадні елементи оформляються акрилом. Звичайно, це веде до дорожчання проекту, але це не буде критично на тлі ефектнішого виду. У пластиків і АКП ширша гамма кольору і фактур, що дає можливість “здорожити” зовнішній вигляд Вашої торгової точки.

Плюси:

  • Глянсові поверхні.
  • Можливість гравіювання акрилу з подальшим підсвічуванням.
  • Великий вибір кольору і фактури.
  • Висока зносостійкість і стійкість до механічних ушкоджень.
  • Можливість виконання елементів радіусів.

Мінус:

  • Шви на кутах виробів, стики пластика. Проте, це відносний мінус, тому що його можна уникнути, якщо застосувати кмітливість і знання матеріалів.

Дорогий і красивий варіант. Використання матеріалу МДФ фарбованого. В даному випадку вибір і дизайн торгових острівців може бути обмежений лише уявою замовника і дизайнера. Використання МДФ у виробництві мобільної торгової точки дозволяє добитися найкращого ефекту, а також монолітності конструкції без стиків на кутах.

Плюси:

  • Ефект монолітності конструкції.
  • Необмежений вибір дизайнерських рішень.
  • Глянсова/матова поверхня

Мінуси:

  • Досить дорога вартість виготовлення.
  • Терміни виробництва, обумовлені технологічними процесами, збільшуються до 1-1,5 місяців.
  • Нестійкість до механічних ушкоджень. Сбиття фарби, подряпини на фарбі, ушкодження МДФ.

Ви хочете, щоб ми прорахували Вам торговий острів? Замовте зворотний дзвінок або подзвоніть нам по телефонах, вказаних нижче.

Замовте Торгові острівці прямо зараз